Hola Fellas


Hello, let me know something about you :D

Tagboard

shoutbox here.
width is 230.

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

wedding day
Tuesday, 29 November 2011 | 0 comments
~` 27 NOVEMBER 2011`~ 

pak cik hadri kawin... hope mereka bahagia hingga ke hujung hayat. ^^
hari tu kitorg sebok sgt... baru bersanding dekat rumah perempuan, belom lagi umah lelaki..
4 DISEMBER ni baru buad kat umah lelaki... kitorg semua buad banyak persiapan..
semalam ktorg bangun pukol 4 pagi.. buad dodol,,,,

mcm2 jenis dodol ad,,, ad yg lembik.. ad jugak yg liat. yg penting semua sedap...
hari ni je pon dah kene tolong pasang khemah.. mereah btol pagi tadi.. yg budak kecik pon
sebok mengacau.. haha. dah lame majlis perkhawinan tak buad kat umah atok..
sesiapa nk dtg boleh la 4 hari bulan ni... kat kampung lambar ye.... n9.. yg budak selangor tu
kalau free dtg la ye.. tu pon kalau boleh...  : (

best kan kahwin haha... k la tak tahu nk post ap lgi hari ni .. lastly
hadri doa kan hubungan mereka bahagia

`SELAMAT PENGANTIN BARU`

FAHMI <3 HAZIRA

Older Post | Newer Post